Madblogstoppen

mandag den 30. juni 2014

Grænseshopping:)

Ja, der kom ingen indlæg igår, da det var dagen for grænseshopping med min mor:)
Ca. Hvert 1/2 år kører vi til Tyskland og shopper ind til husbehov:) det er altid en super hyggelig tur, men man bliver ski lidt træt efter sådan en dag, og var sent hjemme, derfor intet indlæg igår:)
Nu får vi også ind i sommerferie perioden, så hvis der ingen indlæg er, er det muligvis forbi jeg er på små ture/ ferie, så hører i altså ikke noget.
Arbejdsugen er skudt igang, har lige 8 arbejdsdage tilbage inden jeg har ferie i 14 dage, nøj hvor jeg glæder mig!!! Bliver absolut fantatisk at få ferie, trænger bestemt til det, og med det vejr de pt. lover, så kan det kun blive godt!:)

Quote of the day:

"It is better to be hated for what you are, than loved for something you are not."
 - Andrew Gide


Ingen kommentarer:

Send en kommentar