Madblogstoppen

lørdag den 28. juni 2014

Ude og spise

Igår var jeg ude og spise med mine to kolleger,  Mette og Bente:) vi havde aftalt at ville ud og spise for at sige god sommerferie til hinanden og vi havde en super hyggelig aften!:)

Vi tog på Stygge fisk og tapas restaurant, som er en restaurant med konceptet buffet og intet andet.  Buffeten består af 25 ting(iflg.  Hjemmesiden), som kokken udvælger. Det er både fiskeretter og andre lækre sager. Igår var der bla. Laks på flere måder,  tyndt skåret tun, tyndt skåret røget skinke, fiskesuppe, minipizza,  miniburger,  forskellige rejer, kartoffelkroketter, rødspætte, tomatshot,  svinemørbrad og andre lækre sager! Der var også to desserter, gammeldags æblekage og chokoladekage:)
Det hele var super lækkert præsenteret og smagte skønt!



Fik kun taget et enkelt billede, var for optaget af at spise:) men som i kan se blev tingene serveret i små portioner, som man så selv tog fra buffet og satte på sin egen tallerken. Det er en super måde at få buffet på, da man får lidt af gangen, og ikke får proppet tallerken, som jeg ofte kommer til ved alm. Buffet:) jeg var oppe en del gange, og fik smagt alt det jeg ville, og vi sad da også derinde næsten 4 timer og hyggede. Så helt klart et sted jeg vil anbefale til andre, både for maden, stemningen, og betjeningen, super sødt personale, som var meget opmærksomme på om noget manglede, og rydde brugte tallerkner ud. 
Det koster 199 for buffeten, og så har de et velassorteret drikkevarer kort, med masser af vin, øl og vand at vælge imellem. 
Så prøv det endelig er min anbefaling!:)

Quote of the day: 

"People who love to eat, are always the best People" - Julia Child

Ingen kommentarer:

Send en kommentar