Madblogstoppen

lørdag den 21. juni 2014

Lørdags hygge:)


Ja, okay overskriften dækker ikke helt min lørdag, men tæt på:)
Jeg startede dagen med oprydning og rengøring i næssundvejs hytten og nåede det meste, eller dvs. Jeg mangler kontoret, og så er alt done! Hvilket egentligt er meget rart, at få ryddet op og ud i sagerne, og smidt gamle sager ud, som bare står og fylder.
De opmærksomme af jer, har nok fulgt med i mit projekt ny stue, og syntes i skal se et billede, af den større helhed så at sige:)


Set fra havedørens vinkel:)


Set fra døren ind til stuen:)

Er så sindsygt glad for mine nye sofaborde, de er som skabt til min stue! Fabulous er de helt bestemt!!!!:)
Er så glad for makeoveren, so far, skal bare lige have fikset den gamle sofa op jeg tidligere har vist jer, så er jeg vist snart færdig! Overvejer dog at skifte tv-bordet ud. Det er ikke købt dertil oprindeligt, men blev til tvbord, da jeg flyttede til Aalborg Øst. Syntes ikke helt den røde farve passer til resten af stuen, selv om jeg jo elsker rød!
Tænke tænke!!

Hygge lørdags delen bestod af min skønne veninde Mette. Hun kiggede ud til mig, oprindeligt for at tænde op i grillen, men det var vejret ikke enige med os i, så vi grillede i stedet for indendørs med grillpanden og så en film, ren hygge:)

Quote of the day: 

"A friend is one that knows you as you are, understands where you have been, accepts what you have become, and still, gently allows you to grow." - Shakespeare


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar