Madblogstoppen

lørdag den 26. april 2014

Weekend!

Ja, igår kom der intet indlæg igår, det skyldes primært at jeg først var hjemme efter midnat igår, og så ville det teknisk set først komme på idag, så tænkte det var et fedt!:)

Men igår brugte jeg aftenen , sammen med min veninde Katrine. Hun spurgte om jeg ville med til Science slam på stundethuset. Det var et ganske underholdende arrangement, og kan da varmt anbefale det til andre:) så i får lige et link hvor i kan læse mere: http://www.scienceslam.aau.dk

Derefter skuldrene vi over en kop god kakao, så en rigtig hyggelig aften, med en god veninde!

Idag gik turen så til nørhalne. Min gyngestol skulle males endnu engang, så nu skulle den gerne snart være tip top!! Derudover har jeg nu fundet den her skønne sofa, eller er faktisk min far der har, som jeg nu skal fikse lidt op, og så skal den nok også hjem til mig at bo:)


Den er bare så fin, så var helt solgt da min far sendte dette billede, og spurgte om det var en jeg ville have! Så en god start på weekenden!

Quote of the day:
“The most courageous act is still to think for yourself. Aloud" - Coco Chanel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar