Madblogstoppen

søndag den 27. april 2014

Havearbejde!

Weekendens sidste dag har hos mig stået på havearbejde. Vejret har her været fantastisk, så det passede lige til at gå i haven og få gjort den forårsklar. Herhjemme trængte haven til en ordentlig tur, og en kamp mod mælkebøtterne:)


Ja, som det ses var der rigeligt af dem!!:)


Efter endt arbejde så terrassen sådan ud, fri for mælkebøtterne, og mine havemøbler fundet frem og vasket af, så nu kan foråret og sommeren bare komme an! Jeg er klar til masser af lækre stunder med gode venner på terrassen!

Det blev også til at jeg fik lavet et krydderurte bed:) de sidste par år, har jeg bare haft det i krukker, men i år har jeg lavet et bed. Det var super nemt, og en ide jeg fik fra min forældre!


Således ser det ud, og det består bare af en ramme til en kvartpalle, som jeg har trykket ned i jorden, og så fyldt den op med jord, og plantet lækre krydderurter i:) en nem og hurtigt løsning, som jeg faktisk også syntes er ret fin!:)

Nu slappes der af på sofaen med Netflix, inden arbejde kalder imorgen!

Quote of the day: 
“A weed is but an unloved flower.” - Ella Wheeler Wilcox



Ingen kommentarer:

Send en kommentar