Madblogstoppen

søndag den 6. april 2014

Hygge søndag:)

Efter en fredag med fest og en lørdags med fødselsdagshygge, så jeg frem til en søndag med ren afslapning!! 
Sov længe, hvilket jeg er fantatisk god til;)
Herefter bagte jeg en brownie m/Snickers. Mums de smagte fantastisk! Opskriften er fra en kogebog, som hedder : den lille bog om Snickers. Den kan købes i Coop's butikker. Ser sådan ud:


Er ikke sikker på jeg må dele opskriften her, men i skal ikke snydes for billeder: 


Først hele kagen.


Og så skåret til brownie størrelse!:) mums mums mums! Dog kunne de godt tåle mere Snickers, eller måske i større stykker en jeg gjorde, syntes de forsvandt lidt i dejen, så der var ikke over det hele:) men bestemt en lækker brownie uanset!

Quote of the day: 

“Your hand and your mouth agreed many years ago that, as far as chocolate is concerned, there is no need to involve your brain.” - Dave Berry




Ingen kommentarer:

Send en kommentar