Madblogstoppen

lørdag den 5. april 2014

Så skete det at jeg glemte en dag...

But i'm only human!:)
Ja, igår fik jeg ikke skrevet et indlæg her på bloggen, og grunden er så simpel som at jeg glemte det! Havde en dag, med travlhed fra morgenstunden, da jeg skulle til 50 års jubilæum for min gamle folkeskole. Planen var så at når festen sluttede i hallen, så forsatte den hos mine forældre, så skulle gøre rent, og gøre klar til at folk kom her hjem efterfølgende:)

Det var en super fest og skøn aften. Rart at se og tale med gamle skolekammerater jeg ikke havde set længe, og se gamle lærere igen!
Idag står dagen så på fødselsdagsfejring af min gode veninde:) 

Quote of the day: 

“A woman has to live her life, or live to repent not having lived it.” - D.H.Lawrence

Ingen kommentarer:

Send en kommentar