Madblogstoppen

tirsdag den 22. april 2014

Forsømt...

Ja, så er der gået tre dage uden jeg har fået skrevet, ved ikke lige hvad der foregår i mit hoved, men noget sker der i hvert fald. Glemmer fuldstændig bloggen, og ærger mig altså lidt:(
Vil lige dele mit seneste gør det selv projekt:) gyngestolen jeg snakkede om jeg skulle lave til min stue, er nu "in the making" og syntes selv den bliver enormt flot!!


Sådanne ser den ud inden den blev malet, er her slebet og vasket af.


Det her er så efter en omgang maling. Den skal have mere maling endnu, førend den er helt blank og fin, men elsker den allerede, og ved bare den hører til i min stue:)

Quote of the day:

“The only thing faster than the speed of thought is the speed of forgetfulness. Good thing we have other people to help us remember.” - Vera Nazarian



Ingen kommentarer:

Send en kommentar