Madblogstoppen

onsdag den 30. april 2014

Lang dag, skolereform - svært for en pædagog

Ja, som i jo ved arbejder jeg på løvvangskolen og derfor er jeg havnet under skolereformen. Derfor kommer den nye reform også til at påvirke mig - hvordan er jeg ikke helt med på
Endnu, men noget sker der:) i disse
Mange sidste uger har jeg været til adskillige møder og temadage omhandlende reformen, nogle bedre end andre. I dag var ingen undtagelse, var til en eftermiddag arrangereret af Aalborg kommune omhandlende de nye læringsmål og evaluering. Vil sige det meste af det jeg fik fortalt røg ikke ind på lystavlen, men fik da lidt noter med hjem, så noget spændende må de have sagt:)
Men har været en lang da på 10,5 time, så nu vil jeg sove! Er allerede under dynen!:)

Quote of the day

"The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge" - Daniel J. Boorstin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar