Madblogstoppen

onsdag den 23. april 2014

En tur i biffen:)

Så blev det tid til endnu en tur i bio, denne gang skulle jeg ind og se "Captain America - the Winther soldier". Var noget spændt, da forsættelser af film, specielt 2'ere ofte er en blandet oplevelse! Men denne var super god, og lige efter min smag. Der var skøn aktion, og gode referencer til de andre marvel film - som jeg også er stor fan af! Så er nok også lidt nem at imponere lige her;) men ikke desto mindre, er den klart værd at se, hvis man er til den type film. Den er ikke ligeså god som den første, men den er en ganske udemærket efterfølger, uden tvivl!
Så en ganske god afslutning på min onsdag, nu længes jeg bare efter weekend:)

Quote of the day: 
“For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.” - Ralph Waldo Emerson

Ingen kommentarer:

Send en kommentar