Madblogstoppen

torsdag den 24. april 2014

Nordsømuseet med arbejde

Ja, idag var der tur dag med mit arbejde, så hele flokken var en tur på til nordsømuseet:) jeg har ikke selv været der siden jeg var barn, så var spændt på at se akvariet og se hvorn det så ud:) 
Det var en super hyggelig dag, men fik langt fra set alt der var at se, man er jo på job så fokus er andet sted:) men blev nok interesseret til at jeg tænkte det klart skal besøges en anden god gang:)
Nu er jeg også fan at dyreparker, akvarier og lign. Så derfor vil jeg gerne derop igen, og have den fulde oplevelse:)
Så en ganske god dag, men er også godt brugt!:)

Quote of the day:

"There is no fundamental difference between man and animals in their ability to feel pleasure and pain, happiness, and misery" - Charles Darwin

I får lige billedet hvor jeg fandt citatet på, syntes det er så fint:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar