Madblogstoppen

mandag den 26. maj 2014

Solskin og kort arbejdsuge!:)


Elsker simpelthen at foråret er kommet! Masser af solskin, lyse dage og varme - skønt!
Kristi himmelfarts ferie holder jeg sørme I år, så fra onsdag eftermiddag er der weekend, dælme rart med en kort arbejdsuge!:)

Vil lige vise endnu et lækkert indkøb:) er en lille måned siden jeg købte det. Det er er sengesæt fra Sødahl, Dimension Star hedder det.


Er så vild med printet! Og syntes det har været svært at finde pæne sengesæt til en dobbeltdyne, så da jeg så det har var jeg forelsket! Men men, sødahl er jo ikke lige det billigste og normalprisen er 995, for det her sæt, Way over my budget!! Så afsted til pc'en og Google jeg måtte. Fandt det så til 349,95, på ligo.dk! En væsentlig besparelse, så haps det købtE jeg. Kan ik huske fragtprisen, den kom dog oveni. Glæder mig helt til at sove i det i nat - elsker nyvasket sengetøj!

Quote of the day: 



I får citatet som billede idag - syntes det var så fint!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar