Madblogstoppen

torsdag den 22. maj 2014

Snart weekend!!

Ja, så gik endnu en arbejdsuge - næsten i hvert fald! Er helt fantastisk at sommeren viser sig lidt frem, da vi på arbejde i disse uger har temadage udendørs, så vejret kunne næppe være mere fantastisk! 
Der sker ikke det helt vilde for tiden, så deraf kommer der ikke så meget spændende nyt her på bloggen. Er klar over jeg har svigtet nogle dage, men sån kan det desværre gå! Forsøger dog på bedste vis og vilje at holde mit nytårsforsæt, så det er ikke fordi jeg ikke vil, det må I ikke tro:)

Tænker jeg skal være bedre til at dele opskrifter med jer, har en masse skønne retter, som jeg godt kunne dele, så det må jeg lige oppe mig med i fremtiden! Eller prøve på det, er nok bedre at sige:) 

Quote of the day:

“A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.” - George R.R.Martin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar