Madblogstoppen

fredag den 16. maj 2014

Kom for sent hjem igår!:)

Ja, som overskriften siger, kom jeg for sent hjem igår, forstået på den måde at klokken var over midnat, så indlægget ville alligevel først stå som skrevet idag:)

Jeg brugte aftenen igår sammen med min bror! Vi skulle ud og spise en tur på Jensens og efterfølgende var vi i bio og se " The Amazing Spiderman 2". Så fed
En film!! Den skal klart ses i 3D, der er pengene værd! I får en rigtig anmeldelse imorgen! Er skønt at bruge sådanne aftener i selskab med min bror - er rart at kunne tilbringe tid med familien på den måde også:) og gør det ofte og gerne sammen med min lillebror.

Idag har jeg nydt bededags fridagen! Det har været fantastisk!!:) så har dovnet det meste af dagen væk og til aften var jeg et smut i vestbyen og går tur med Nuka og min skønne veninde Camilla;)



Og til de af jer der lever under jorden og ikke har hørt det blev mit røde hvide hold, AaB vindere af ikke kun SAS ligaen, sidste weekend, men igår vandt de også pokalfinalen!! Så de tog sku the double i år! Jeg har desværre ikke billetter til deres sidste hjemmekamp(kamp i denne sæson) på søndag mod AGF, så jeg kunne se medalje overrækkelsen, må nøjes med at se den og feste på gammeltorv med storskærmen!:) det bliver episk!!!






Quote of the day: 

"Simply the Best - better than all the rest" - Tina Turner, sang: simply the Best

Ingen kommentarer:

Send en kommentar