Madblogstoppen

tirsdag den 13. maj 2014

Så er jeg tilbage!!!

Ja, som jeg skrev i torsdag, ville der ikke blive postet noget weekenden over, så derfor var igår også lige med:)
Årsagen til manglende blog-skrivining, var at jeg i weekenden var på tur med mine fire skønne veninder fra pædagogseminarium Heidi, Pernille, Mette og Ditte. Vi var i en ferielejlighed i blokhus! Super skøn og hyggelig weekend, med masser af snik snak, sladder, hygge og hvad der ellers hører til! Nyder virkelig de 4's selskab, og syntes det er skønt at vi kan tage sådan en weekendtur en gang årligt, det er ski fantastisk!!

Ellers er dagen idag gået med at jeg var til vidensdelingsdag omkring brugen af ipad, i arbejde med mennesker med specielle behov. Det var en super spændende dag, som gav stof til eftertanke, og som bekræftede mig i at jeg har fat i noget af det rigtigt i det arbejde jeg allerede gør! Så det var en god dag, som så sluttede med aftensmøde på skolen, så er dælme godt træt nu!

Quote of the day:

“A true friend is someone who thinks that you are a good egg even though he knows that you are slightly cracked.”  - Bernard Meltzer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar