Madblogstoppen

lørdag den 3. maj 2014

En tur på stadion!

Weekendens første dag er blevet brugt på først en lille shoppingtur i City syd med min mor:) hun ringede i formiddag og spurte om jeg ville med, og det siger man jo sjældent nej til:) så vi var en tur i bauhaus, IKEA, og storcentreret. Fik købt lidt fine nye ting, som i får at se imorgen, har ikke lige fået taget billeder!

Eftermiddagen og aftenen gik så i selskab med min min far. Vi skulle en tur på stadion og se fodbold. De rød/hvide nordjyske drenge er jo med i kampen om guldet! Men men, idag gik det dog langt fra godt for dem. De tabte 0-2 til Esbjerg FB, hvilket er super dårlig timet! Dette fordi de, som i ved kun er 3 point fra Midtjyderne, som er 1 kamp bagud, så vinder de imorgen, fører de! Så ikke godt for AaB!!! Vi håber på Midtjyderne taber imorgen!! Men, det skal dog siges at Esbjerg var det bedre hold idag, i mine øjne, så de fortjente sejren mere end AaB gjorde!

Så en dag med hygge med mine forældre!:)

Quote of the day: 

“Time may be money, but the best thing parents can spend on their children is not money, but time.”
 - Vikrant Parsai

Ingen kommentarer:

Send en kommentar