Madblogstoppen

søndag den 4. maj 2014

Lækker søndag med veninde brunch!


Ja, dagen i dag startede ud med brunch sammen med min veninde Majken:) var alt for længe siden vi havde set hinanden, og aftalte at vi ville prøve cafeen "Folkets Parlament", som ligger på Østerbro, lige ved nordkraft i Aalborg. Vi fik en super lækker brunch tallerken serveret:


Der var æg, sprødstegt parmaskinke(tror jeg det var)lun leverpostej, salami med grønt, 2 slags ost, yoghurt(vil gætte på græsk) med bær, marmelade, knas og lidt chokolade, lidt frugt og en pandekage med chokolade:) alt i alt en varieret tallerken! Dertil var også rigeligt med brød, både rugbrød og flutes. Det var en super lækker brunch tallerken. Jeg er ikke den store ostespiser, og er deraf tit skeptisk ift. At få en brunch tallerken, men denne var lige i min smag, og der følger the eller kaffe med ad. Libitum. Denne tallerken kostede 100kr, en retfærdig og overkommelig pris! Vil varmt anbefale denne til andre!
Dertil fik jeg er friskpresset appelsinjuice, som bliver serveret i det sødeste glas, minder lidt om et marmeladeglas:)

Skal klart derind igen en aften og prøve deres tapas! Mums! Og stedet er super hyggeligt og råt indrettet!

Efter brunch er dagen tilbragt med hygge på sofaen!
Lovede lige at vise mine indkøb fra igår! Det første er et tæppe/plaid fra IKEA. Har været pjattet med den længe, men ville ikke give 199 for den da den kostede det, så da jeg igår så den til 99 kr, måtte jeg have den! 


Syntes den er så super fin! Og så passer den til mit dyretema, med puderne!
Derudover blev det til et par sandaler:


De er købt i deichmann, til den dejlige pris af 149kr:) har haft et par tilsvarede for et år siden, og elskede dem! Så måtte eje et par igen, da jeg så muligheden! Så 2 dejlige køb:)

Quote of the day:

“A messy house is a must - it separates your true friends from other friends.
Real friends are there to visit you not your house!” - Jennifer Wilson





Ingen kommentarer:

Send en kommentar