Madblogstoppen

tirsdag den 26. marts 2013

Seebach søndag, nye indkøb og ny seng;)

I søndags var så dagen hvor jeg for 6 gang skulle tilbringe et par timer i Rasmus Seebachs selskab - og det var lige så fantastisk som altid! Selvom der ikke var et nyt musikalsk repertoire, så blev sangene fremført med nyt input. Bla. Havde han en video hilsen med Lionel Ritchie, som lagde op til deres sang, han havde sin storebror Nicolaj med som DJ og så var hans scene nu en catwalk, så han rigtig kom ud til publikum! Så en skøn koncert, hvor jeg igen fik lov til at skrige og skråle som en teenager og gå derfra med røde kinder og mindre stemme end da jeg kom - så det var klart en succes, når man går sådan fra koncert!!;)

Idag havde jeg så endelig en velfortjent fridag!!! Kører ski hårdt på med job for tiden, så syntes fridagene er i høj kurs:)! jeg valgte så at tage ind til byen for det er ALT for længe siden jeg gået og oset rundt og drømt lidt om nye sager - er jo ikke dårligt at drømme lidt! ( og det er nok meget det jeg gør for tiden, da mine moneter jo gerne skal spares sammen til ny dyt - en lille UP! Håber jeg på)

Men lidt nye sager fik jeg da med hjem:) fandt den( i mine øjne) fineste forårsjakke, som jeg havde forelsket mig da jeg så den på veromoda.dk, og har så søgt og søgt efter den, da den var udsolgt online, og ej var i min størrelse, i butikkerne i byen og i City syd;( så glæden var stor da jeg idag så den hænge i veromoda i Friis og kalde mit navn!!;) så den måtte klart med hjem idag;);)

Så gik turen i salling - og her havde de så 50 % rabat på alle gryder og pander fra lecreuset!!;) næsten for godt til at være sandt! Så da jeg sendte en SMS til min mor og fortalte det - ringede hun og sagde at jeg måtte få en af dem, som mit "påskeæg" i år!!;) yes yes yes! Så nu er jeg den glade ejer af en enormt flot( Ja, er overdrevet glad for min gryde) rød lecreuset stentøjsgryde, som der nu skal laves en masse lækker mad i. Så nu kunne dagen næsten ikke blive bedre.

Det blev også til et par andre små ting, bla. en dvd med 1 sæson af serien "Supernatural" , som jeg har set lidt opmålte, og er faldet for, så derfor købte jeg idag sæson 1, da den var på tilbud. Det andet på billedet er en hårdonut, som er meningen jeg skal prøve at sætte hår med når jeg skal til fødselsdag i weekenden;)

Dagens gode ting er dog slet ikke færdige endnu!!;) har også fået ny-brugt-seng idag;) det er mine forældres gamle dobbeltseng, så nu har jeg masser af plads og brede mig på. Jeg har så nu planer om at renovere soveværelset, med maling, hjemmelavet sengegavl mm. Men det skal jeg nok vise frem når jeg om en 14 dages tid kommer igang med det.... Der har jeg nemlig FERIE!!;)


Ha' en fantatisk tirsdag aften!;)

Lige lidt billeder af mine nye sager:







Ingen kommentarer:

Send en kommentar