Madblogstoppen

mandag den 18. marts 2013

Super weekend;)

Mandag igen...heldigvis er min en feriedag i denne omgang;) har haft en super weekend! Startede fredag med at få tidligt fri fra job, shoppe lidt og så ellers bruge aftenen i selskab med min veninde Majken og hendes kæreste i deres nye bolig. Hyggelig aften med god græsk inspireret mad - lige min favorit!!! Elsker hvidløg!!;) mums!! Og så blev der set x-factor!

Lørdag startede tidligt, da far og jeg ville til Vild med dyr og vild med udeliv messe i Fredericia. Jeg har været afsted de sidste 2 år og det er altid rigtig hyggeligt. Denne gang havde vi desværre ikke super meget tid, da vi begge havde andre aftaler lørdag aften, så vi vil kun eg par timer dernede, men det var også bedre end ingenting;) jeg havde Nuka med i år. Og hun var dygtig. Hn gik pænt med rundt og snakkede med folk og nød at få godbidder;) var positivt overrasket over hvor god hun var til at kapere alle de mennesker og nyde dufte/lyde, men hun opførte sig eksemplatisk! Billedet er hende foreviget på messen grønne tæppe.

Lørdag aften stod så på fødselsdagsfejring af Mette;) vi fik god med og lidt sjusser indendørs, så al i alt en god aen i dejligt selskab. Ren pigehygge! Der blev bla. Snakket og mad/usunde vaner/motion - typisk pigensnak. Og jeg selv fortalte at jeg har taget stort set alt det vægt på jeg tabte for 5 år siden - det er ikke en rar følelse, da man ved at man dengang lovede sig selv aldrig mere, og så langsomt har ladet stå til og ignoreret at tøjet strammede igen og man bare stoppede usundt mad i sin krop. ville ønske jeg kunne finde min viljestyrke frem igen og ændre min livsstil, for det er ikke kun vægten men også ens energi der langsomt forsvinder. Så måske jeg skal have sparket mig selv i røven og taget mig sammen!! Det er ikke så nemt at gøre som det er at skrive, men vil ihærdigt gøre forsøget, for ved inderst inde jeg har det bedre, når lever sundere og er mere aktiv, så stiger mit energi niveau og lysten til at gøre noget;)!!

Så det er dagens kloge og ærlige ord, nu må vi se om der sker noget!! Skal dele det med jer få
der læser med, for er sikker på det hjælper mig til at gøre noget at ved det, at skulle dele det med andre;)

Ha' en god uge!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar