Madblogstoppen

lørdag den 23. marts 2013

13 timer på job, x-factor og chokoladeis....

Overskriften beskriver meget godt min dag igår! Møder ind på arbejder kl 6 og burde have haft fri kl 14.30, og så hjem en tur inden jeg skulle over til min veninde Mette og have x-factor-finale-aften-hygge!! God plan for en fredag aften!!;) men men men.....sådan skulle det ikke gå.

Jeg endte med at måtte blive på job til kl 19, da vi fik en sygemelding, som jeg desværre ikke kunne skaffe en vikar til:( men det gik nu også fint nok med at forlænge min vagt, men bum bum, har jo hunni herhjemme, så måtte lige have fat i far-Lars, som så sød som han selvfølgelig er kørte ud og hentede hende, så hun kunne blive passet på i Nørhalne;) dejligt med en far-Lars som altid lige kan hjælpe sin voksne datter;)! Man bliver aldrig for gammel til at have brug for sine forældre - er min filosofi! En af dem anways!

Nå, men da klokken så ramte 19, fløj jeg ud i Golfen, og drønede afsted fra Støvring mod Aalborg ( ja, der sidder måske skeptikere og tror at min lille golf II'er ikke kan drøne, men det kan den!!! 1.8 siger jeg bare!!, så alder ingen hindring lige i det her tilfælde).

Lander hos Mette, klar til x-factor hygge. Dog klædt i arbejdstøj, som lugter både lidt af mit sved, ungernes mundvand, flæskestegssovs og 13 timer gammel deo! Jeps jeg var toplækker efter en land arbejdsdag! Men se det er det gode ved rigtige veninder, de er ski ligeglade med om man lugter lidt sjovt, gaber hele tiden, og ligner en hængt kat! Så længe man bare hygger sig, er alt det andet sku sekundært!

Og ja vi hyggede os, med dejlig x-factor finalen!;) og som den fantastiske veninde Mette er havde hun for min skyld købt trippl-choc chokoladeis vi skulle hygge med! Og kun købt fordi jeg skrev og fortalte at jeg blev forsinket pga. Job, så syntes hun jeg skulle forkæles med chokoladeis - min absolutte ynglings is!!!;) så ja, der røg min sundhedsplan lige for en aften - men livet skal sku også være værd at leve!! Og igår var chokoladeis det bedste jeg kunne få;) MUMS!!

Ha' en fantastisk weekend derude! - og tak fordi i læser med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar