Madblogstoppen

fredag den 1. oktober 2010

Velkommen i Nisseland

Så kom dagen hvor jeg fandt min officielt nye ynglingsbutik:)

"Etly Klarborgs Gammelbo" som ligger i moseby, det er uden tvivl den hyggeligste og mest nissefyldte butik jeg nogensinde har været i:) Jeg var så klar til at købe hele biksen med hjem -alle de skønne trip trap nisser.

Som de fleste ved er jeg jo jule-elsker, og da jeg trådte ind i den her butik, var jeg så klar til at det skal blive december og at nisserne endnu engang kan gøre sit indtog i mit hjem, elsker hyggen omkring julen, det at sidde i sin lejlighed der kun er oplyst af julelys, under tæppet, med varm kakao og julebag, sneen udenfor og nisserne på hylderne, ELSKER det!!;D

Så skal selvfølgelig lige dele et nissebillede med jer, af nogle skønne trip trap nisser;)
Og ja, det er muligt jeg et jule-tosset, men det kan jeg sagtens leve med;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar