Madblogstoppen

søndag den 10. oktober 2010

Arbejd, flytning og weekend;)

Så gik der endnu en weekend, denne gang stod den i arbejdets tegn, for mit vedkommende, så den går ski' hurtigt sådan en weekend når man er på arbejde fre-lør-søndag, og forsætter stimen de næste to dage, inden der igen er en bette fridag:)

Udover en masse arbejdsdage, er det jo også blevet officielt at jeg flytter pr. 1 november, jeg rykker til 9220 hvilket jeg glæder mig sindsygt meget til, bliver super skønt at få mit længe ventede rækkehus, så det glæder jeg mig ustyligt til, selvom det bliver underligt at forlade mit første hjem, som jo er frank rygårdsvej, har mange gode minder der, og bliver mærkeligt den dag jeg skal derfra og aflevere nøglen, for at den skønne lejlighed kan blive en andens hjem. Men nu skal jeg heller ikke monster sentimental, men det er en blandet fornøjelse at forlade et hjem, for at flytte til et nyt lækkert hjem i stedet:)

Så ugen er gået med kontrakunderskrivning, søge boligstøtte, melde adresseændring og alt mulig andet papirnusseri som der jo skal til når man skal flytte:)

Ellers er livet som det plejer, stille, roligt og uden de store overraskelser;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar