Madblogstoppen

onsdag den 20. oktober 2010

A trip down memory lane;)

Den sidste tid for mig har virkelig været en tid, hvor minder har fyldt i mine tanker. Vil lige hurtigt sige at det her er de gode minder:)
Tror alt det her flytning får mit til at tænke over alle de gode stunder jeg har haft i min lejlighed, alle de oplevelser jeg har haft, de nye mennesker der er kommet ind i mit liv mens jeg har boet her, festerne, hyggeaftenerne, larmen, roen, vandskaden, julehyggen og jeg kunne blive ved:) Har virkelig nydt at bo her, på trods af en nabo der ofte fik mig til at ønske at jeg ikke boede her, men til trods for det har det her første hjem, 110% levet op til forventningerne om hvordan det ville være at flytte hjemmefra både det gode og det dårlige, så de lidt over 5 år jeg har tilbragt her er absolut fyldt med flest gode minder:)

Men har så idag, hentet et af de helt gamle minder frem, eller dvs. et fra da jeg var barn. I sidste uge fandt jeg ud af at Disneys " Skønheden og Udyret" ville blive genudgivet på dvd i denne uge, og jeg tænkte straks at den måtte jeg eje, da netop denne Disney klassiker er min absolutte favorit:) VHS udgaven er nok den mest slidte af mine klassikere;) Er dog ikke helt fan af at man restaurere de gamle Disney film digitalt, for der er noget charme over de originale man ikke helt får med.

Men nok om filmen, jeg fik den så købt idag, og smidt på afspilleren, og hvor levede det op til forventninger, kan godt være jeg er 25, og ikke burde se tegnefilm, men man er ALDRIG for gammel til at se en Disney Klassiker, de hedder jo ikke klassikere for ingenting vel;) Det er en feel good tegnefilm, og elsker den:)
Derfor vil jeg også lige dele min ynglings sang og scene fra filmen med jer;)


Jeps, ved det godt, sukkersødt;) Men har altid været totalt romantiker, så det går lige i hjertet;)

"Skønheden hun fandt, udyret han vandt, det er ganske vist"

2 kommentarer:

  1. Måtte lige ind og kigge:D
    Jeg ville selv købe Skønheden og Udyret, men helst på tilbud i Elgiganten. DVD'en er dog revet væk fra hylerne. Men nu nåede nostalgien mig, da jeg lige skulle se favoritscenen - så nu må jeg ud og købe den idag. Elsker jo den film!!!

    SvarSlet
  2. Dejlig nogen kigger med herinde;)
    Jeg fik fat i filmen i føtex, på bud.
    Og ja, scenen her går lige i hjertet, så man kan ikke andet end elsker den film, uanset alder:)

    SvarSlet