Madblogstoppen

mandag den 20. september 2010

Weekenden vel overstået;)

Så blev det mandag igen, er sjovt som den altid kommer snigende, og at weekenden ligesom bare er gået over alt for hurtigt. Denne gang vil jeg dog sige at weekenden har været fuldt udnyttet på sjov og afslapning, startende med en gang bowling og bytur med kollegaer i fredags:)

Og skal vi starte med byturen, var det en kanon-aften:) Jeg bliver aldrig den store bowling-haj, men det hjalp ikke ligefrem på mit spil eller mine to kollegaers som spillede sammen med mig, at vores bane ikke virkede, f.eks. havde vi mange gange ingen kegler eller maskinen gik i stå. Heldigvis kunne personalet på Backstreet godt se den var gal, så vi fik lige gratis shots - tak tak;)
Aftenen forsatte så på musikkælderen hvor der vist blev danset mere end godt er, og drukket mere end det tilladte, men sjovt var det. Men alligevel er det som om at der altid dukker folk op sådan en aften i byen, som man ville ønske man ikke havde rendt ind i, bare spørg Camilla, hun ville i hvert fald meget hurtigt gerne væk fra Pigen og Trompeten efter en snak med en fyr i baren, som var en smule fikseret, på de forkerte ting.

Efter super bytur, som sent glemmes, kollapsede jeg i min seng og gik i et 8 timer langt koma, hvilket jeg vågner op af, 1.stk stemme fattigere - fantastisk!! Altid noget jeg havde fri denne weekekend, så kunne pleje min trætte krop hele lørdagen, med cola, min sofa og fjernbetjeningen - perfekt tømmermændspleje;)

Søndag ville jeg have ryddet lidt op i mit hjem, og der blev også vasket lidt tøj og startet på oprydningen, men så huskede jeg pludselig at den syvende dag, jo er hvile-dagen, ik;) Så måtte hellere lige sætte mig under tæppet med bogen og hygge lidt mere:)

Men nu er det mandag, virkeligheden kalder igen, så er det faktisk meget rart at weekenden har været helt uden ansvar og forpligtelser;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar