Madblogstoppen

fredag den 10. september 2010

Som sagt, så gjort:)

Sad igår hos min gode veninde Katrine, og viser hende nogle billeder på telefonen af noget god mad jeg har haft lavet til mig selv de seneste dage, da hun så siger:
"Du burde da lave en blog og ligge opskrifterne ud på"
Som sagt, så gjort, eller dvs. jeg har da i hvert fald lavet bloggen nu skal jeg bare lige have oploadet billederne til pc'en, så kommer de fluks de første opskrifter her i løbet af weekenden - jeg garanterer:)

Ellers tænker jeg også denne blog kan blive brugt til anden nyttig information, hvis jeg gemmer på sådan noget, men det mener jeg nu nok selv jeg gør, og hvis ikke så kender jeg nok nogen der har:)
Første officielle indlæg bliver ikke jordens længste, da jeg skal møde på arbejde lige om snart. Hvilket de fleste af dem der kender mig jo ved er i Støvring, så der er lige lidt transport foran mig i det røde vidunder, min dejlige VW Golf;) Vi skrives;)

2 kommentarer:

  1. Sikke en fantastisk ide med madbloggen :) Og så er det jo slet ikke værst at kunne følge lidt med i dit liv, nu hvor vi ikke ses så tit :)
    Konen i et af vores vennepar her i KBH har også en madblog, måske er der lidt inspiration at hente? http://www.miraarkin.dk/

    Jeg glæder mig til at læse med :)

    SvarSlet
  2. Tak for tippet, vil da straks tjekke den ud;)
    Og ja, det her blev lidt mere en end madblog, men er ski ret sjovt det bloggin når man først kommer rigtigt igang og får gjort det regelmæssigt:)

    SvarSlet