Madblogstoppen

onsdag den 15. september 2010

Movie Night

Så blev det tid til at gense Avatar på det store lærred og med tilføjede scener, og må indrømme at den fanger mig ind igen og igen. Ja, giver dem ret der mener at historien eller plottet, kald det hvad du vil, er set før, men jeg syntes stadig det er en fantastisk og betagende film som suger en helt ind og man glemmer lidt tiden - gjorde jeg i hvert fald.

For mig er det også en film der får mig til at tænke lidt over tingene, ikke de store dybe tanker eller noget, men den siger alligevel en del om at værdsætte de små ting omkring os, dem vi egentlig ikke ser, men som vi ved og mærker er omkring os.

Det er jo også en kærlighedhistorie og er den største "sucker" for kærlighedshistorier, så helt sikkert, at det også fanger mig ind, og derfor ærger det mig også at jeg ikke kan finde den scene, som er min nyfundne favorit scene. Som er med i den nye udgave af filmen, for den fortæller om kærlighed mellem brødre og ikke kun kærligheden mellem elskende. I stedet vil jeg lige dele musik-videoen med soundtracket med jer, da jeg syntes sangen sætter en i Avatar-steming;)

Og ja, ved det hele er computer og hollywood, men derfor er det nu meget fedt at der findes noget der kan rive os med, så vi græder, griner og kæmper med dem der er på skærmen:)

Gotta love the movies!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar