Madblogstoppen

tirsdag den 18. januar 2011

Ikke den bedste start;)

Ja, så gik de alligevel 14 dage mellem de sidste indlæg, så det første af mine nytårsforsæt, går det ikke for godt med, men har bare haft 1000 ting at se til, bla. med Nuka:) Hun er super dejlig, men tager naturligt masser af min tid, og opmærksomhed, hvilket hun også skal, for hun er min nummer 1:) Og så elsker hun bare at putte på min mave, hvilket hendes "Mor" også syntes er hyggeligt.

Ellers går dagene med arbejde og lejligheden, er snart kommet helt på plads, alle flyttekasser er pakket ud eller kørt væk, så nu er der bare kontoret tilbage som skal organiseres, og hvis alt går som det skal er min plan at ordne det her i weekenden hvor har fri, hvilket er den eneste weekend i lang tid hvor jeg ikke skal noget. Det kunne man jo så syntes var dejligt, men det er lidt overvældende at jeg har planer hver weekend indtil april, enten en fest eller arbejde, så har nok at se til i tiden, og drømmer nogle gange at jeg havde flere timer i døgnet, men sån går det nok ikke lige;)

Men ellers ruller livet derud, så det er ski ikke så tosset;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar