Madblogstoppen

lørdag den 1. januar 2011

Nyt år, Nye tider;)

Ja, så blev det 2011, og endda den første dag i året. Tv'et bugner af genudsendelser af tv-serier, gamle film og andet junk. Og så sneg statsministeren lige sin tale ind mit i det hele. Folk i nyhederne taler om nytårsforsæt, som er de typiske, tabe sig, stoppe med at ryge, få flere penge og ja i kender dem alle. Men hvorfor er det at dagen idag, er dagen hvor man skal ændre på noget i sit liv? Selv syntes jeg da at lørdag er en skod dag at ændre på noget, for lørdage er ment til afslapning, så til alle jer der mener i skal ændre jeres liv i dag, vent da til mandag eller tirsdag, eller måske endda d. 7 januar, datoen er ikke vigtig, men valget man tager er vigtigt:)
Nu vil jeg dele mit nytårsforsæt med jer, de er også et af de typiske, men hva' man er vel en i mængden;)
I 2011 vil jeg:
  • Bliver bedre til at blogge
  • Blive mere lykkelig end jeg er, ved at udleve noget at det jeg går og drømmer om
  • Bruge masser af tid Nuka, og mere tid familien og vennerne, så jeg ikke glemmer de mennesker der vigtigst:)
Jeps, det var så den del af det af starten på mit nye år:)
Skal nok snart få lagt billeder ind af min nye hybel, et skylder jeg vist:)

Godt nytår derude, fra mig og Nuka:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar