Madblogstoppen

søndag den 13. juli 2014

Stadig i Backstreet Boys himlen!!

Hvor er det altså fantastisk at man i en alder af snart 29 år, kan føle sig som en teenager igen, med teenagecrush, forventning, glæde, eufori og ekstase! Det er nu 5 dage siden jeg var til koncert, men svæver stadig på en sky! Nu tænker I sikkert :" Argh, skal hun ikke snart videre, og de er jo gamle nu, kan de overhovedet noget mere, og skal hun ikke bare komme videre".
Jeg kan sagtens forstå at I og andre kan tænke sådan, men hvis I ikke som teenager i 90'erne elskede boybands og elskede BSB, ja så er det svært at sætte sig ind i.  Men for mig er det mine all-time favorite idoler! De er dem jeg altid har elsket, altid har hørt når der var forelskelse, hjertesorg, glæde, fest,  - ja, ALTID har hørt. Jeg kan sangene på rygraden, og skråler stadig med når de kører på  mit anlæg. Så når  de kommer til DK er jeg på pletten! Det er så fantastisk at være i den verden med BSB for en aften, og endnu mere fantastisk var det denne gang, da jeg havde betalt for en VIP billet, som inkluderede Soundcheck, meet and greet og et billede med drengene:) Som jo nok egentligt er mænd nu? Men "Backstreet Men", lyder bare ikke rigtigt:)
Det var den fedeste og vildeste oplevelse, at have drengene så tæt på, at sige hej. Bare da Nick sagde " Hey Sweetheart, how are you", ja, så var jeg solgt. De var SÅ søde, og Kevin giver klart de bedste krammere!!! Brian har altid været min favorit, men Kevin er lige der ved siden af ham:)
Jeg går pt. og venter på at de skal uploade mit billede til deres hjemmeside, så jeg kan se mig selv sammen med dem!

Deler lige lidt billeder fra koncerten med jer her:

Mr. Nick Carter


Mums, Kevin Richardson:)


Nick og Brian



Kevin, fanget lige inden han sang til mig:) Sådan føltes det i hvert fald!!


Mr. Howie D. The Latino Man! Uh, de hofter!!


Brian og Kevin, et af mine favorit billeder:)
Alle 5:)


AJ - endnu en mums:)

Quote of the day:

"Yes: I am a dreamer. For a dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment, is that he sees the dawn before the rest of the world" - Oscar Wilde


Ingen kommentarer:

Send en kommentar