Madblogstoppen

onsdag den 29. august 2012

1,5 uge, snot, hoste og selvmedlidenhed!!;)

Har nu holdt sukker kuren 1,5 uge og det får super godt, dog er jeg nu rendt ind i forkølelse! Vi snakker snot i hele kraniet, som resulterer i smasken når jeg spiser(THANK GOD at jeg bor alene, for det er sku da alt andet end charmerende), hosten, the og tæppet på sofaen. Og her er det så jeg mangler min bedste ven.....chokolade;) der er næsten ikke noget bedre en chokolade når man er små syg og har lidt ondt af sig selv, og når man ligger under tæppet med uglet hår og ser alt andet end lækker ud!

Så er chokolade min bedste ven!!(og på alle andre tidspunkter når jeg er lækker sulten....hm, måske der mit problem ligger??) anyway, lige nu synes jeg eddermandme det er hårdt at være på nul sukker diæt. The hjælper ikke en skid!!! Tror kun om noget det får snottet til at løbe hurtigere?( ej, det var så pænt klamt at dele med alle?)

Lige lidt ynk fra sofaen og ja, sådan her ser mit sofabord ud når jeg er forkølet. Putter mig igen og nyder gensynet med criminal minds, og zymelin, som lige pt. Må være min nye bedste ven indtil chokolade kommer hjem igen;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar